Egy délután Keszthelyen

A sok eső és hideg tavasz után már nagyon vártuk a jó időt. A hosszú hétvégére több kirándulást terveztünk. Sajnos az időjárás 22-én, szombaton volt csak kegyes hozzánk. Mivel hosszú ideje az időszakos kapcsolattartás elmaradt a pandémia miatt, most 5 gyermek az ünnepet a vér szerinti családjával tölthette, a lakásotthonban maradó 4 gyermek hétvégéjét igyekeztünk feledhetetlenné tenni. Ebéd után buszra ültünk, irány Keszthely. Ott a hajókikötőben és a szabad strandon sétálgattunk, majd az óriáskerékről csodáltuk meg a Balatont. Még egyik gyermek sem ült ilyen szerkezeten, ezért kicsit félve, de a kíváncsiságtól hajtva ültek fel. Az élmény feledhetetlen volt számukra. A 3. kör végén sajnálattal szálltak ki a kabinból. Azt követően a „Hableány” nosztalgiahajóval 1 órát hajókáztunk a keszthelyi öbölben. Eljött a vacsora idő, így a balatoni fokhagymás, sajtos, tejfölös lángossal koronáztuk meg a napot. A buszon hazafelé arról beszélgettek, hogy az esővel induló nap milyen nagyszerűen végződött.